liat case study_case study_10

בוטיק הנייר הראשון מסוגו בישראל, מתמחה בייבוא של עשרות מותגים כובשים עם ניחוח נוסטלגי מרחבי העולם, דרום קוריאה, ארה"ב, ספרד, אנגליה, גרמניה ועוד. המותג בבעלותם של עמי גואטה ואסף יולזרי הושק בשנת 2012 כאתר אינטרנטי לצד מכירה לחנויות. ב- 2015 נפתחה החנות הראשונה בכיכר מסריק ת"א ומהר מאוד הפכה מוקד עליה לרגל עבור קהילת חובבי נייר, יצירה וסטייל שמחברת יפה עבורם זה עולם ומלואו. בספטמבר 2019 הושקה החנות השנייה באוסישקין, רמת השרון המעניקה גם היא עולם שלם של השראה, חוויה, תוכן ומאופיינת בשיק ממכר.

לקוח משנת: 2015.

פעילות משולבת: יחסי ציבור. קידום שת"פ מול בלוגרים ומשפיענים.

אסטרטגיה:  חשיפה סקלטיבית באתרים ומגזינים נחשבים הנבחרים בפינצטה. שיתופי פעולה יצירתיים התואמים לתדמית וערכי המותג.

הישגים:

כתבות רוחב: ראיונות אישיים עם בעלי המותג בעיתונות ארצית, כולל: YNET, גלובס, מגזין דה מרקר – הארץ, time out ועוד.

חשיפה במדיה: יצירת אייטמים וכתבות על בוטיק הנייר המוביל בתחום, לצד כתבות טרנדים וקולקציות חדשות. קידום אירועי מכירה המתקיימים בחנות במדורי האופנה, עיצוב ולייף סטייל מובילים, כדוגמת: MAKO LIVING, מגזין שמנת,  DESIGNER מבית הארץ, XNET עיצוב ועוד.

תוכן: גיבוש כתבות ויצירת שפה צעירה, אורבנית ומלאת שיק אופנתי.

בלוגרים ומשפיענים: חיבור למשפיעניות ומובילות דעת קהל, יצירת שיתוף פעולה, לצד שילוב אייטמים בבלוגים מדוייקים, תואמי תדמית.

ימי צילום: הפקת ימי צילום בשיתוף מותגים נלווים ליצירת ויזואלי אווירתית מעוררת PR.

56537480_2173451059401751_5995078865456726016_n

MEDIA COVERAGE