liat case study_case study_9

גלריה לעיצוב וייבוא רהיטי עץ ואקססוריז בבעלותם של תמר וארז ליברמן. מוצרי המותג וסיפורם האישי של השתיים מהווים בסיס ליצירת תוכן וחשיפה מרבית במדיה רחבה ומובילה.

לקוח משנת: 2016.

פעילות: יחסי ציבור. שיתופי פעולה ומיזמים.

אסטרטגיה: חשיפה ומיתוג החנות באמצעות האנשים שמאחורי והסיפור המרתק של תמר וארז. כתבות על הגלריה והרהיטים, בדגש על חשיפה בטלוויזיה ובמדיה דיגיטלית הפונה לקהל היעד.

הישגים:

  • TV: סדרת אייטמים – רשת 13, פאולה וליאון, קשת, ועוד.
  • אינטרנט ומגזינים: עשרות כתבות רוחב על סיפור המותג, חשיפת הקולקציות במדיה ארצית ומקומונים באזור החנות בהתאם לאסטרטגיה.
  • ימי צילום: הפקות ימי צילום ליצירת ויזואליה מנצחת על פי גאנט PR ותכנון מקדים.
  • הפקות DIY: מדור קבוע באתר XNET DIY ובתכניות טלוויזיה שונות.
  • מיתוג: ביסוס תדמית של חנות עיצוב עדכנית, כובשת ומלאת סטייל שחובה לבקר בה!
פאולה וליאון

MEDIA COVERAGE