liat case study_case study_5

 

חברת ארונות מהמובילות בישראל מזה 30 שנה. מציעה מגוון ארונות מעוצבים ברמת גימור גבוהה, כולל ארונות פרימיום בהתאמה אישית. החברה דוגלת בייצור כחול לבן ומחזיקה במפעל רחב ידיים המשתרע על שטח של כ- 5 דונם במושב תנובות, לצד 7 סניפים ברחבי הארץ, בהם סניף הדגל במרכז דן דיזיין, לח"י בני ברק.

לקוח משנת: 2011.

פעילות משולבת: יחסי ציבור. השקות. הפקות ימי צילום ושיתופי פעולה.

אסטרטגיה:  מיתוג החברה כמובילה בתחומה בדגש על ערכי חדשנות, טכנולוגיה ועיצוב בהתאמה אישית. חיזוק חשיפה בפני מעצבים ואדריכלים.

הישגים: 

  • יצירת אייטמים במגזינים, אתר אינטרנט מובילים וטלוויזיה. סיקור רחב במדורי עיצוב, עסקים ולייף סטייל.
  • קידום מעצבים: קידום כתבות המשלבות פרוייקטים של המותג עם מעצבי פנים.
  • הפקת ימי צילום: יצירת ויזואלית, בחירת דגמי,  סטייליסטית, צלם ותכנון מדוייק שיוצר חשיפה רחבה לאורך כל השנה.
  • יצירת תדמית: שימוש בקולקציות פרימיום בהתאמה אישית לחיזוק תדמית יוקרתית וחדשנית.
  • ליווי השקת קולקציה בעיצובו של דניאל חסון: סיקור נרחב של השקת הקולקציה שהושקה ב- 2019 והפקת ימי צילום מקצועיים.
  • אירועי השקה: זימון קהל עיתונאים, בלוגרים, משפיענים ומובילי דעת קהל, אדריכלים ומעצבים לאירועי השקה בחנויות הרשת ברחבי הארץ.
צילום: אבישי פינקלשטיין

MEDIA COVERAGE

אירועים והשקות

הפקות ימי צילום