liat case study_case study_4

חנות קונספט ואתר און ליין, לריהוט, אקססוריז ועיצוב פנים המתמחה בייבוא מותגי איכות מרחבי אירופה בדגש על דנמרק.

לקוח משנת: 02/2019.

פעילות: יחסי ציבור.

אסטרטגיה: יצירת מודעות למותג ולחנות, יצירת בידול במסרים ובתוכן, וחשיפה מדוייקת בפני קהל מעצבי פנים, אדריכלים, חובבי עיצוב ולקוחות פרטיים המחפשים פריטי עיצוב ייחודיים.

הישגים:

  • קידום כתבות רוחב בלעדיות: ראיונות אישיים וסיקור החנות החדשה בכתבות בלעדיות באתרים: MAKO LIVING, Time Out, מגזין דירה נאה ועוד.
  • יצירת תוכן ואייטמים בתקשורת: גיבוש רעיונות על בסיס הכרות עם המותג והחנות לצד הכרות מעמיקה עם טרנדים ומגמות בתחום העיצוב.
  • ממוצע של 20 חשיפות בחודש: במיקומים מובילים כדוגמת- זמנים מודרניים, לאשה, את, גלובס, XNET, WALLA, דה מרקר,  DESIGNER הארץ ועוד.
  • שת"פ והפקות: קידום מיזמים ושיתופי פעולה לחשיפת המוצרים בתכניות טלוויזיה, בהפקות אוכל, אופנה ועיצוב.
  • מיתוג: חיזוק תדמית החנות, כחלל בוטיק מוקפד בניחוח חו"ל הפונה למביני עניין, מתוך האמונה ש- less is more.
מותג הסאונד Bang-Olufsen בפופ אפ בחנות הרהיטים PRAT LIVING צילום סיון מויאל (72)

MEDIA COVERAGE

Fashion Production On Magazin

COLLABORATION

BLOG