case study_8

במרכז תל אביב שוכנת לה פנינת עיצוב מיוחדת במינה: גלוריה מונדי – גלריית לריהוט ואקססוריז לעיצוב הבית המתמחה בייבוא פריטים מיוחדים מרחבי העולם בדגש על אירופה (הולנד ודנמרק). כל הפריטים בגלוריה מונדי עוצרי נשימה, מסוג המקומות שקשה מאוד לבחור מה לקחת איתך הביתה. החלל משתרע על שטח של כ- 250 מ"ר ב- 3 קומות המעוצבות בשיק סקנדינבי אקלקטי ומהפנט. בגלוריה מונדי נותנים כבוד לחומר. כלל הפריטים נבחרים בקפידה מתוך הבנה שפריט מעוצב מחומר טבעי הוא על זמני ובעל אמירה. גלוריה מונדי היא גלריה שמביאה את הבשורה, בעלת הגלריה, אילנית דה פריס, בעלת תעוזה רבה לבחור את הדבר הבא בידיעה שבעוד שנה כל האנשים ידברו עליו, והיא ללא ספק מקדימה את זמנם. בטעם טוב, מלא עוצמה, סגנון ותבונה מלקטת פריטי יוניק שקשה לעמוד בפניהם.

לקוח משנת: 2017.

פעילות: יחסי ציבור. אירועי מעצבים.

אסטרטגיה: ביסוס תדמית קיימת, שמירה על מודעות למותג ושילוב קולקציות חדשות במדיה מובילה. קידום אייטמים על אירועי פופ אפ ואירועי מעצבים המתקיימים במקום מעת לעת. הפקת אירועים מעצבים ואדריכלים ליצירת קשרים עסקיים.

הישגים:

  • חשיפה בעיתונות, אינטרנט ומגזינים: מאות אייטמים אודות החנות, מוצרים וקולקציות חדשות במגזינים נחשבים כגון: לאשה, DESIGNER /שמנת הארץ, ידיעות סטייל, את, Time Out ועוד.
  • הפקות אירועי בוטיק: זימון עיתונאים מתחום העיצוב, מובילי דעת קהל ומעצבי פנים לאירועי בוטיק בחנות. ליווי האירוע משלב בחירת התוכן, הפקה וקידום במדיות, כולל שילוב אירועי מכירה לקהל הרחב.
  • פריסת מדיה רחבה ואיכותית בהתאם לאופי המותג וקהל היעד.
  • תוכן: כתיבת תוכן לכתבות ויצירת אייטמים בנושאים שונים, החל מטרנדים ,חומרים, עיצוב דני ונושאים המהווים בסיס לפעילות המותג. תוכן המבוסס על הכרות מעמיקה של תחום העיצוב ואופי החנות והמוצרים.
  • מיתוג: יצירת כתבות על החנות באתרים מובילים לחיזוק מודעות, תדמית ומיתוג. הגעה לקהלים חדשים וקריאה לבקר בחנות שאין שנייה לה. ראה ערך אתר "את", "mako living": "חנויות עיצוב שכדאי להכיר",(ממש כדאי!).
26757131_1825897260763248_650106525188963297_o

MEDIA COVERAGE