liat case study_case study_2

דמיינו לעצכם עולם יפה יותר – BADIM TLV.

רשת חנויות בוטיק תל אביבית המציעה מוצרי טקסטיל, שטיחים, כריות, אקססוריז לבית ופריטי אופנה. עולם שלם של צבעים, בדים, טקסטורות, הדפסים, צורות וכל כך הרבה דיטיילס שהופכים את החלל למשמעותי יותר וכזה שכייף לחיות בו. כל הפריטים של  Badim TLV עשויים מחומרים טבעיים איכותיים, ובעיקר 100% כותנה- מיוצרים בעיצוב בלעדי של בני משפחת שני; ישראל, גיא, טל וקרן-בעלי המותג, ילידי הולנד המביאים ניחוח ייחודי ומלא השראה מרחבי העולם. ל- BADIM TLV שתי חנויות בתל אביב, כמו גם  אתר מכירתי ( e commerce ), המספק חווית קניה נוחה ומשלוחים עד הבית, לצד מכירה לחנויות. המותג דואג להתעדכן בקולקציות חדשות סביב השעון, לחדש, לרגש, להביא בשורה, להעז וליצור.

לקוח משנת: 12/2018.

פעילות משולבת: ניהול סושיאל- פייסבוק ואינסטגרם, קידום קמפיינים. יחסי ציבור. קשרי מעצבים.

אסטרטגיה: יצירת תוכן יצירתי ובועט בהתאם לשפת המותג. גיבוש מהלכי שיווק לקידום מכירות וניהול קמפיינים מקבילים לקהלים שונים ברחבי הארץ.

הישגים: 

מכירות: ניהול קמפיינים מנצחים לקידום מכירות תוך שמירה על יחס יחסי המרה גבוהים. ניהול מוקפד, תוך מעקב יומיומי אחר קמפיינים, תכנים וטרגוטים להגעה לקהל רחב.

שיווק: חשיבה שיווקית ליצירת מהלכים המניעים לפעולה.

יצירת תוכן איכותי ועיצוב פיד מעורר השראה: יצירת תוכן עדכני, צעיר ומגוון בהתאם לאופי המותג וקהל היעד. שימוש בפיצ'רים, סקרים וויזואליה מנצחת ליצירת פיד אסתטי צבעוני ומושך.

קידום אורגני: עליה מתמדת של כ- 800 עוקבים בחודש באמצעות קמפיינים ומחקרי האש תג מדוייקים. יצירת מעורבות באמצעות פיזור לייקים ותגובות ידניות, ניטור מילות חיפוש ומ המניעים לפעולה.

קשרי מעצבים: יצירת קשרים עם מעצבי פנים ומעצבי הום סטייל באמצעות אירועים, ניוזולטר ותיאום פגישות אישיות, בניית תכנית עבודה להעמקת הקשרים.

יחסי ציבור: חשיפת מוצרי החברה בעיתונות פופולארית, מגזינים ואתרי אינטרנט מובילים בתחום עיצוב, אופנה ולייף סטייל ליצירת מודעות וביסוס תדמית קיימת של מותג סופר דופר עדכני ואופנתי.

צילום: טל רביב

MEDIA COVERAGE & SOCIAL

INSTAGRAM

FACEBOOK

MAGAZIN

DESIGNER RELATIONS