liat case study_case study_3

גלריית 1of135 הוקמה ע"י אירית חיון, מהמובילות בענף המיתוג והעיצוב הישראלי אשר מאחוריה שנים של ניסיון במיתוג פורץ דרך ומיתוג ויצירת חוויה בחללים. אירית זיהתה חלל ריק בעולם העיצוב והאדריכלות. הצורך למצוא אמנות מקורית, לא גנרית ולא שחוקה, בעלת ערך ויזואלי וערכי- ובמחיר שווה לכל כיס. כמי שמובילה כבר שנים שפה אסתטית ועיצובית מובהקת, כאשר הסטודיו שהיא עומדת בראשו אחראי על תהליכי מיתוג זוכי פרסים בארץ ובעולם- התעורר צורך נוסף. הצורך לתת במה לאנשים המוכשרים שעובדים בו ולספק להם הזדמנות להביא את עצמם לקדמת הבמה וליצור אמנות לא מסחרית, לא מגויסת, בעלת עמדה אישית מקורית. הגלריה מציעה מגוון סלקטיבי של יצירות ויזואליות מודפסות במהדורות מוגבלות הנמכרות בסדרות מצומצמות. כור היתוך של רעיונות ועיצובים נאצרים בקפידה מכל קצוות האומנות הויזואלית- מצילום ודרך איור ועיצוב גרפי ויוצרים סדרות בעלות אופי ייחודי ונקי- המותאם באופן מושלם לחללי המגורים והעבודה של ימינו. התפיסה החדשה הזו פותחת עולם חדש של אפשרויות בעיצוב חללים.

לקוח משנת: 2015.

פעילות משולבת: יחסי ציבור בשילוב קשרי מעצבים.

אסטרטגיה: יצירת מודעות לתפיסה חדשנית אותה מביאה הגלריה וקידום חשיפת הסדרות השונות במדיה ובאירועי מעצבים.

הישגים:

ראיונות אישיים: כתבות רוחב וראיונות עם בעלת הגלריה אירית חיון.

חשיפה במדיה: קידום אייטמים אודות סדרות הגלריה ושיתופי פעולה עם אמנים שונים בארץ ובעולם.

קשרי מעצבים: השקות בוטיק בשילוב תוכן מדוייק לקהל מעצבי פנים ואדיכלים.

שיתופי פעולה: חיבור למגזינים מובילים ושילוב באירועי עיצוב מובילים בתחום כדוגמת תחרות האוסקר של מגזין דירה נאה ועוד.

אירית חיון וטל עידו גלריית 1of135 צילום תמי בר שי

MEDIA COVERAGE